Vandaag - 13:00
Wat hebben we samen genoten van een sportief, gezellig en geslaagd evenement. Een grote dank aan alle organisatoren voor de fantastische organisatie en alle inzet achter de schermen.
Natuurlijk ook bedankt aan alle spelers voor jullie enthousiasme, sportiviteit en energie. Jullie hebben er samen een geweldige editie van gemaakt!
We kijken met veel plezier terug en hopen jullie volgend jaar allemaal weer te zien voor een nieuwe editie van Raketlon.
Tot volgend jaar! 🎉💪🏆
Alle foto's zijn te bekijken op de fotopagina!
Nieuwscategorieën
Laak 2B
3881 MK Putten
40094088
Reacties